Subject: Kinnisvaratehingute andmete hõive, 2024
From: "SA Adminandmed" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 May 2025 10:03:33 +0300

Tere!

Palume, et edastaksite Statistikaametile andmed kinnisvaratehingute kohta
järgmises koosseisus:

Tabeli nimi: KINNISTU_OMANIK_VAHETUS_YYYY (YYYY – aasta, mille kohta
andmed edastatakse)

(näiteks KINNISTU_OMANIK_VAHETUS_2023)

Väljavõtte tingimused: Esitatakse omanikku vahetanud kinnistute andmed,
kus vähemalt üheks osapooleks on juriidiline või
avalik-õiguslik juriidiline isik. Andmed edastatakse kinnistusraamatust
nende kinnistute kohta, mille kinnistu uue registrikande
tegemise kuupäev jääb vahemikku 1.01-31.12 väljavõtte aastal.

Tähtaeg: Andmed esitatakse eelmise kalendriaasta kohta hiljemalt 15. maiks

Jrk nr

Välja kood

Formaat

Kirjeldus

Klassifikaator/ loend

1.

KINNISTU_NR

Number

Kinnistu number

2.

KINNISTU_LIIK

Text

Kinnistu liik

Fiktiivne;

Hoonestusõigus;

Kinnisasi;

Korterihoonestusõigus;

Korteriomand

3.

KATASTRITUNNUS

Text

Kinnistu katastritunnus

4.

ASUKOHT

Text

Kinnistu asukoha aadress

5.

KANDE_NR

Number

Kinnistuga tehtud tehingu kande number

6.

ALGUSKPV

yyyy-mm-dd

Kinnistu uue registrikande tegemise kuupäev

7.

LOPPKPV

yyyy-mm-dd

Kinnistu registrikande lõppkuupäev

8.

ARK

Text

Kinnistu omaniku registri- või isikukood

9.

OMANIKU_NIMI

Text

Kinnistu omaniku nimi

10.

OMANIKU_TYYP

Text

Kinnistu omaniku tüüp

Juriidiline isik;

Avalik-õiguslik juriidiline isik;

Füüsiline isik

11.

OMANDIOSA_NR

Number

Kinnistu omandiosa number

12.

OMANDIOSA_SUURUS

Text

Kinnistu omandiosa suurus

13.

OMANDIVORM

Text

Kinnistu omandivorm

Ainuomand,

Kaasomand;

Ühisomand

14.

AASTA

yyyy

Aasta, mille kohta andmed edastatakse

Andmed palume edastada aadressile  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] krüpteeritult Statistikaameti asutusepõhisele
sertifikaadile (registrikood 70000332) csv-failina (komakoha eraldaja
koma, veergude eraldaja semikoolon, tuhandete eraldajat ei kasutata) UTF-8
kodeeringus.

Heade soovidega

Taivo Gross
Tiimijuht
Andmehõive tiim
Andmehõive ja töötluse osakond
Statistikaamet
www.stat.ee <http://www.stat.ee>

 <https://www.facebook.com/Statistikaamet>
<https://www.instagram.com/eesti_statistika>
<https://www.linkedin.com/company/statistikaamet-statistics-estonia/>
<https://twitter.com/eestistatistika>
<https://www.youtube.com/user/Statistikaamet>

Tegutseme roheliselt! Ära prindi seda e-kirja, kui see vajalik pole.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.